مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-17ورزشي

لیست مازاد استقلال| فکری سه بازیکن را کنار می گذارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود فکری که به نظر می رسد ذهن آشفته او مانع از تصمیمات مناسب می شود و نمونه آن را پس از سوالی در نشست خبری و رفتار او بعد از آن شاهد بودیم، - لیست مازاد استقلال فکری سه بازیکن را کنار می گذارد؟ سرمربی استقلال بعد از حواشی روز گذشته که از البته از زمان شکست برابر سپاهان به اوج خود رسیده بود، تصمیمی جنجالی در ذهن دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود فکری که به نظر می رسد ذهن آشفته او مانع از تصمیمات مناسب می شود و نمونه آن را پس از سوالی در نشست خبری و رفتار او بعد از آن شاهد بودیم، اکنون قصد تازه ای در سر دارد و باید منتظر یک سونامی بزرگ طی ساعات آتی بود.

فکری که بعد از شایعات فراوان در نهایت با تاخیر در تمرین روز گذشته حاضر شده بود و در کنار یکی از اعضای هیات مدیره و البته نمایندگان کارگزاری باشگاه را می دید تا به این شکل شوی قدرت خود را به اجرا در بیاورد، اکنون در صورتی که از پس ماجرای مربوط به درخواست هواداران برای پایان کار در این باشگاه بگذرد، به دنبال اجرای تصمیم جنجالی خود است که شاید یک سونامی بزرگ را در پی داشته باشد.

پی بردن به تصمیم سرمربی کارکشته استقلال چندان دور از پیش بینی نیست وقتی او در تمرین روز گذشته هم با برپایی جلساتی با برخی چهره های تیمش و حتی چشم به چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست مازاد استقلال| فکری سه بازیکن را کنار می گذارد؟

لیست مازاد استقلال| فکری سه بازیکن را کنار می گذارد؟